неділя, 8 травня 2016 р.


Моя мама – найкраща у світі…
Із розповідей на перерві….))))
Сподіваюся, що кожна мама впізнає себе…

Моя мама -  лагідна, гарна, добра, ніжна…
Вона багато сміється…
Мама струнка…бо часто сидить на дієті…
Без неї не можна прожити і дня
Вона вродлива, добра, і я її дуже люблю…
Моя мама навіжена за кермом…
У мами довгі ноги, а ще вони болять від «каблуків» (підборів)…
Мама гарна в робочому одязі…
У неї велика голова, бо вона розумна…
Вона каже, що в неї з нами життя, як на каруселі…
Вона дуже любить косметику…
Моя матуся краще за всіх готує, але не всі це знають…
У моєї мами завжди модні нігті…
В неї гострий ніс…
Вона вміє створювати незвичайні речі…
Вона вміє зявлятися у потрібний час…
Вона готова на все – навіть мити посуд…
Мама має різні губи, бо це залежить від помади…
Коли в неї є час, вона займається мною…
Вона має рівні зуби, бо ходить до стоматолога…
У моєї мами гарна, довга шия…
Вона мій найкращий друг…
В неї красиві руки, вона ще їх ніколи не ламала…
Я їй довіряю все…
Вона багато працює, в неї бувають часто перевтоми…
Я люблю свою маму за те, що у неї дуже лагідні руки, гарні очі та м’яке волосся...
Вона для мене найрозумніша, після тата…


Немає коментарів:

Дописати коментар